• Ilmainen Toimitus Suomeen
  • 24/7 Asiakastuki +358 981711776
  • 30-Päivän “Rahat Takaisin”-Takuu
  • Lupaus Viidestä Signaalipalkista Kännykässä

Palautuskäytäntö

Voit palauttaa minkä tahansa tuotteen hyvitystä/vaihtoa varten 30 päivän ajan alkuperäisen tilauksesi vastaanottamisesta.

Huomioi, että verkkosivustolla mainittu osoite EI ole palautusosoite. Palauttaaksesi sinun on otettava meihin yhteyttä osoitteessa info@gsmvahvistimet.fi saadaksesi yksityiskohtaiset palautusohjeet, ennen kuin lähetät tuotteita takaisin.

Huomioi, että emme ole vastuussa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, ellemme toimittaneet tuotetta sinulle vahingossa.

Huomioi, että seuraavissa tapauksissa tuotetta ei voi palauttaa/hyvittää:

  1. Palautettu tuote ei ole myyntikunnossa (naarmut, muut fyysiset vauriot, puuttuvat osat, lika, jne.)
  2. Toimituspäivästä on kulunut 14 päivää, eikä palautuksen syytä voida selvästi tunnistaa (ei yhteistyötä, ei tietoja tai kuvia, jne.)
  3. Toimituspäivästä on kulunut 14 päivää ja paketti on avattu

Taloudellista korvausta annetaan seuraavissa tapauksissa:

Yhteistyön laiminlyönti kuljetusyhtiön kanssa (esim. tilauksen hylkääminen toimituksen yhteydessä, noutamatta jättäminen tapauksissa, joissa kuljetusyritys ei pysty toimittamaan pakettia, tarvittavia tietojen tai asiakirjojen toimittamatta jättäminen kuljetusyhtiölle) (yksi- ja kaksikaistaiset taajuusalueet 30%, kolmi- ja viisikaistaiset taajuusalueet 20%).

Kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa eikä niissä saa olla naarmuja, kolhuja tai muita vaurioita. Kaikki alkuperäiset osat on palautettava, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen antennit, kaapelit, komponentit, käyttöohjeet ja vahingoittumattomat pakkaukset.

  • Ennen tuotteen toimittamista sinun on lähetettävä meille kuva pakatusta laatikosta siten, että siinä olevat tuotteet näkyvät.
  • Palaututettavat tuotteet on pakattava erilliseen kuljetuslaatikkoon tuotteen pakkausten vahingoittumisen välttämiseksi.
  • Tilausnumero on kirjoitettava selkeästi kuljetuslaatikkoon.
  • Vaadimme seurantanumeroa tuotteen palauttamisen jälkeen.
  • Jos sait tuotteesi vahingoittuneena, ota meihin yhteyttä saadaksesi ohjeita ongelman ratkaisemiseen. Tätä ei pidetä palautuksena.

Palautusprosessi voi kestää 2-6 viikkoa; vastaanotamme pakettisi keskusvarastollemme, tarkastamme palautuksesi ja suoritamme hyvityksen.