Takuu

Jos haluat palauttaa tuotteesi takuuseen nojaten, noudata seuraavia ohjeita:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme;
  • Lähetä asiakaspalvelijoillemme lisätietoja ongelmastasi kuvien/videoiden muodossa;
  • Asiakaspalvelumme asiantuntijat auttavat sinua joko korjaamalla tuotteesi tai järjestämällä sinulle korvaavan tuotteen.

Vaihdon yhteydessä:

  • Asiakasta pyydetään lähettämään tuote takaisin palautuskäytäntöjemme mukaisesti.
  • Saatuamme tuotteen varastollemme, tarkastamme onko tuotteessa teknisiä ongelmia ja annamme raportin vaihto- tai hyvitysvaihtoehdoista palautuskäytäntöjemme mukaisesti.

Takuu ei kata, jos:

  • Pakkauksessa olevissa esineissä on fyysisiä vaurioita;
  • Tuotetta on purettu ja sitä on yritetty korjata;
  • Asiakas ei esitä todisteita toimintahäiriöön liittyen.
  • Asiakas ei toimita ostotodistusta (esim. sähköpostia, laskua)